2012. március 7., szerda

Szappanadagoló - vásárlási tipp

Ez csak egy vásárlási  tipp,- ha valaki hozzám hasonlóan esetleg folyószappan adagolót keresett volna.
Tényleg röviden - 6-10 euróért sok helyen lehet kapni. Győrben még 6-10ezer forintosat is láttam, ami nekem sok.
Nem arról van szó, hogy nekem ezek  nem tetszenek, de akinek van négy éves gyereke, az tudja, hogy imádnak szappant pumpálni, pazarolni és néha az adagoló bele is esik a mosdóba.
Ezért az üveg kizárt, sőt minden kényesebb kerámia is. Műanyagot viszont nem szerettem volna, akkor már a flakonban is maradhatna a szappan. Ami még tetszett, az a falra rakható pumpás, amely praktikus lenne, de egy kicsit drágának tartom.
Dunaszerdahelyen a Tescoban láttam 2,99-3,99 euróért jópár darabot, sikerült is közülük választani egyet, - eddig állja a strapát, pedig a kishölgy sokat pumpálja ha nem vesszük észre:-)




1 megjegyzés:

  1. nekünk fali van - a világért sem Torkos, hogy csak a drága szappanjukat rakhassuk bele, hanem egy műanyag utántölthető tartály van benne. én nagyon szeretem, a fürdőbe, a konyhába is tettünk. (nagyjából 5000ért vettem) és igen...folyton nyomkodja...

    VálaszTörlés