2012. március 14., szerda

Krémsajt tejfölből

Sok helyen olvastam már a tejfölből krémsajtot, kenőt varázslatról, hát gondoltam, most én is belevetem magam a mágiába.
Vettel egy fél literes tejfölt, -16%-osat. Egy új konyharuhába beleöntöttem, megkötöttem a tetejét színes (használatlan) hajgumival, majd két kés segítségével egy magas edénybe lógattam a batyut.



Az egész a hűtőben landolt  24 órára, majd miután kiszedtem a lecsepegtetett masszát, tengeri sóval és  tormával beízesítettem.  Az eredmény .... hát fantasztikus, tessék kipróbálni:-)
Ízlés szerint metélőhagymával, parikával, zöldfűszerekkel is meg lehet bolondítani egy kicsit.


2 megjegyzés:

  1. Tejfölből még nem próbáltam, görög joghurtot szoktam csöpögtetni, nekem újabban az a mascarponém.:) Ezt a tejfölös csöpögtetést kipróbálom.

    VálaszTörlés