2012. március 18., vasárnap

Könyvmoly - III.

Colette Rossant -  Sárgabarackok a Níluson könyvét évekkel ezelőtt kezdtem olvasni, aztán abbamaradt. Most újra kezdtem. Egyiptomban és Franciaországban játszódik.  Emlékezős, gasztroregényes, szeretem az ilyen könyveket.



Sándor Anikó El Camino - az út, ami hazavisz. Tegnapi fogás, de kb két hete kinéztem már magamnak. Valahol a harmincadik  oldalnál tartok,  tehát sokat még nem tudok írni róla, de az El Camino nekem  egy olyan álom, amelynek egyszer be kell teljesülnie, ezért nagyon szívesen olvasok róla.

Az e heti olvasnivalót színesíti a BBC Good Foodja és az Éva Húsvét, amely nagyon inspiráló és színekkel teli. Igaz, van benne pár dolog és téma, amelyek  nekem nem passzolnak bele a Húsvét témakörébe, de hát gondolom ezeknek benne kellett lenniük az újságban. A BBC Good Foodját még emésztem, de majd írok róla.

Ezen a héten vettem még egy könyvet Trianonról is, de ezt nagyon adagolva fogom csak olvasni, picit ellensúlyozva a könnyedebb témákat.

Kellemes vasárnapot kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése