2012. március 16., péntek

Barkaág

Ezen a héten három estén keresztül készítettünk húsvéti díszeket. Hobbiboltban vettem kis műanyag, akasztós fehér tojásokat, amelyeket szépen befestettünk, majd díszítettünk. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy én egyet lassan festegettem, a gyerek addig hármat kidekorált, kézzel összemosta rajtuk a színeket, - igazán mutatósak lettek. Másnap mindig elvitte a kreációkat az oviba ajándékba.

Tegnap a Kikkben jártam, mert nagyon szép szalagjaik vannak. Vettem kettőt - az egyik az én húsvéti barkás dekorációm részeként végezte, a másik pedig az oviba szánt barkaágat díszíti.
Egyedül a csatot kötöttem meg én. Nem nagy munka ez eleve, de a gyerek élvezi, ha ő vághatja le, kötheti meg a szalagot. Néha nagyon kevés is elég ahhoz, hogy jól érezzék magukat :-)

2 megjegyzés:

  1. Az biztos, hogy igazából nem a drága csillivilli játékok az igaziak, hanem az egyszerű dolgok. Hálisten, vannak olyan gyerekek, akiknek ezek a pici dolgok is bőven elegek ahhoz, hogy örömöt okozzunk. :)

    VálaszTörlés
  2. Mellesleg a fantáziájukat is aktívabban kell használniuk egy-egy ilyen játék, vagy feladat során, így sokkal többet tudnak fejlődni.

    VálaszTörlés