2012. március 17., szombat

Amiket utáltam és most szeretek

Az ízlés, a stílus velünk együtt alakul és formálódik. Sok olyan dolog van az életetekben, amelyeket  egyáltalán nem szerettetek, most pedig a kedvenceitek?

Nekem igen, nézzünk párat:

cékla


húsleves
száraz bor
opera


spenót
fekete-fehér filmek
gesztenyepüré


alacsony talpú cipő


arany színű ékszerek és kiegészítők (persze még mindig csak szerényen)
kertészkedés
napozás ( na jó, 50-es napozóval, de szeretem magamat napelemnek képzelni )



sütés

Nos, több vagy kevesebb dolog van a ti  listátokon???

4 megjegyzés:

  1. Száraz bor, cékla oké, azok az utóbbi pár év megkedveltjei. Őszintén szólva a cékla azért volt mellőzve, mert utáltam volna ha összefogja a kezem. Viszont mióta saját szappanom van, tudom melyiket használjam ilyenkor :)

    Régi filmek: még nem vagyok elég öreg hozzá.

    Spenót: mindig szerettem.

    gesztenyepüré: a legnagyobb bajom vele az, hogy kevés benne a gesztenye... valami szarral helyettesítik.

    Azt tudtad, hogy a magas faktoros naptejekben olyan bőrrák-okozó anyag van, ami csak napfény hatására aktiválódik? Bocs, nem ijesztgetni akartalak...

    Saját lista?

    *nyugalom
    *csend
    *rend
    *levendula
    *saját készítésű dolgok értékelése

    hirtelen ennyi :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyu, amennyit én napozok! Én napozásnak azt nevezem, mikor egy hetet nyaralok és hagyom magam a napon megszáradni:-)
      De azt szeretem ha a nap felmelegíti, energizálja az arcomat.
      A levendulát nagyon nem szerettem, ez kimaradt, most meg mindenhol az van körülöttem.

      Törlés
  2. És Ákos zenéjét elfelejtettem. Pedig nagyon lent volt nálam,és most nagyon magasan lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam Ákos már 13 éves korom óta a legnagyobb kedvenc. Ez nem változott:-)

      Törlés