2012. március 10., szombat

ÁBÉCÉ

Több helyen láttam és olvastam olyan postot, ahol az ABC egyes betűire írtak a bloggerek számukra fontos, az adott betűvel kezdődő dolgokat, személyeket, emlékeket, értékeket.

Egy kicsit módosítok ezen, az én ábécém olyan dolgokat fog tartalmazni, amelyekre vágyom, amelyek a céljaim.

A - Amszterdam. Fú... indulnék is azonnal. Na meg Athén.
B - Barcelona. Mióta készülünk már oda!!! És Berlinbe!
C - Coach, azaz életvezetési tanácsadó. Nagyon szeretnék egyszer ezzel (is) foglalkozni, már a képzést is kinéztem.
CS -   csoki és egy csokiról szóló tanfolyam. Tudom, nálam a tanfolyam kicsit sok helyen szerepel, de hát ez van.
D - dé mint diploma. Fontos volt kicsi korom óta és hihetetlen érzés volt megszerezni, de jó lenne még egyet begyűjteni. Nem a papír vagy újabb titulus miatt, hanem amiatt a pár éves időszak miatt, amely kikészít de fejleszt is. A tanulás fázisában az ember nem csak a tananyagot tanulja meg, hanem újra aktívan használja az agyát, rendszerezve raktároz el és jegyez meg ( vagy felejt el) új információkat.
E - Nem voltam még Egerben, de az idén el kell oda jutnom. Vagyis szeretnék.
F  - francia nyelv. Elkezdtem, de ez valahogy lassabban megy, mert nincs senki sem a sarkamban, aki sürgetne vagy ellenőrizne. Firenze.
G - ez nálam egyértelműen GUESS. Szeretném, ha továbbra is évente legalább  egy szép darabbal bővülhetne a gyűjteményem. És Görögország, amit imádok!
GY - gyöngyvirág a kertünkbe, de ezt anyutól lopok:-)
H - hóvirág. Annyira vágytam rá mindig! Van valakinek esetleg felesleges hagymája ( ugye hagymás, gumós növény ez)?
I - India egyszer, majd ha nem leszek bacilofóbiás.
J - jóság. Valahogy eltünt a mindennapokból.
K - ká mint kert. Udvarostul, mindenestül, tavasszal és nyáron, amikor igazán él és lüktet. Hihetetlen terápia.  Remélem, hogy az idén sikerül még szebbé varázsolni. És ká mint Kassa. Nyáron készülünk újra, ezúttal egy kicsit tovább is maradunk, ha minden igaz. Valamint ká mint kötés. Nagyon nem mennek nekem az ilyen dolgok, de nagyon elszánt vagyok és meg fogom tanulni.
L - LOUIS VUITTON táska. Tudom, beteg vagyok:-) És még több levendula a kertbe. Linzbe eljutni.
M - Milánót imádom, bármikor visszamennék oda. Ha eszembe jut, mindig arra gondolok, hogy itt van a kertek alatt. Nem tudom, miért.
N - Nápoly. De ide a férjem miatt, neki nagy vágya ez, én meg szeretem Olaszországot:-)
NY - erről  New York rövidítése ugrik be és nagyon régen vágyom ide, talán majd egyszer összejön. Vagyis biztosan.
O - Olaszország az elejétől a végéig. Olvasás. Mindig, ameddig csak bírok.
P - Provance. Levendulástul!!! Autóval persze... és Párizs mindörökké. Pére harmadszor: péntek.A kedvenc napom a hétből. Rengeteg békés péntek délutánt szeretnék!
R - Rómába visszamenni, Eszterestül.
S - Sajtbolond vagyok, egyszer jó lenne egy, a sajtokról szóló tanfolyamot elvégezni. Svájc, vonattal.
SZ - szeretet. Elcsépelt, de ez egy fontos érték, nem?
T - Toscana. Autóval, egyszerűen, lassan. Családostul, fényképezőgéppel.
U - utazás, utazás, utazás!!!
V - varrás. Anyum varrónő, a testvérem már iskolás korában is meg tudott varrni egy ruhát, én meg... Na mindegy, egy ideje ez is tervben van. Megtanulok varrni varrógéppel!!! Vé mint vonat. Jó lenne egyszer valahová messzire vonattal utazni.
Z - zongora. Egyszer biztosan meg fogom tanulni, ez örök álom.
ZS ... na, a végére kifogytam a gondolatokból. Ide semmit se tudok írni :-)




Nos, nálatok  mi minden szerepel az ábécében???

6 megjegyzés:

  1. Egerbe mindenképp....én a mai napig visszavágyom....hiába, a négy év az négy év....ha rám hallgatsz, mikulás környékén - és ne hagyd ki a Palacsintavárban a honfoglalólevest...

    VálaszTörlés
  2. cipóban tálalt leves, csirkemellel és füstölt hússal, lestyánnal, habarva, füstölt sajttal... szerintem utánozhatatlan - évek óta ácsingózok megint azért az ízért...

    VálaszTörlés
  3. Húúú, ez nagyon jól hangzik! Nem hagyjuk ki :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem is biztos hogy tudnék minden betűre irni :) nah jó,dehogynem,csak picit el kellene gondolkodnom páron...
    Eger...muszály menni.szép.úgy ahogy van.És valamely témánál taglaltam a temészet szépségeit. na az Szilvásváradon testesül meg,nem messze Egertől.A párom szülei a környéken laknak. Ajánlom,ha szépet szeretnél látni. És ha mentek,sétáljatok,ne kisvasuttal menjetek le-fel, mert akkor sok szépet kihagytok....

    VálaszTörlés
  5. Ezt a listát megírni azért is jó, mert az ember előtt ott vannak a vágyai, álmai egy helyen. Nem csak fejben, egy - kettő közülük, hanem sok, ha nem is mind. Bármikor vissza lehet olvasni, esetlegesen kipipálni róla azokat, amelyek azóta már teljesültek. Szerintem az lenne az igazi, ha minden teljesített cél helyett írnánk fel egy újat. Mert mit ér az élet célok nélkül???

    VálaszTörlés