2012. február 19., vasárnap

Virágos tavasz

Az én időszámításom szerint már visszafordíthatatlanul közeleg a tavasz (ellenkezőjét állító időjárásjelentés ide vagy oda ).
Nálam ez elsősorban a virágba borulással egyenlő, úgyhogy megtettem az első lépéseket a tavasz ébresztésére.
A muskátlit, amely tavasztól késő őszig  díszítette az ablakunkat, az ősz vébén  kb 10-20 cm-re ( a tövétől számítva ) visszatörtem, majd következett az átteleltetés a pincében. Ajánlott havi egyszeri öntözés, én viszont nem öntöztem meg, mert a pince klímája elég nedves. A napokban felébresztettük a muskátlit a téli álmából. Elhelyeztük abba az ablakba (bentre egyelőre ), amelyben eddig is lakott. A sikeres ébredéshez kapott a  virág egy öntözést és hozzá egy kis tápot, hogy meglegyen a tavaszi vitaminadagja.
Nos, remélem hogy mindent jól csináltunk, mindenesetre az első pici zöld levélke már megjelent az egyik muskátlitövön.



Már csak a tavasz érkezzen meg, lehetőleg minél hamarább!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése