2011. december 11., vasárnap

Kókuszos puszedli

Újabb egyszerű és gyors receptet találtam és próbáltam ki. Ez sem egy integrálszámítás :-)

A hozzávalók: 50 gramm margarin, 125 dkg porcukor, 1 vaníliás cukor, 3 leveses kanál rum vagy konyak, ha van mandula arománk, azt is lehet bele csepektetni (2- csepp elég), 1 tojás, 125 gramm símaliszt, 2 kávéskanál sütőpor, 250 gramm kókuszliszt, 1 evőkanál tej.



 



A margarint kikeverjük mixer segítségével, hozzáadjuk a porcukrot és a vaníliás cukrot, a rumot, a mandulaaromát, majd a tojást. A kikevert masszához hozzászitáljuk a lisztet és az élesztőt, majd tovább keverjük.
Végül hozzákeverjük a kókuszreszeléket, amelyet előtte átpirítunk egy  palacsintasütőben.

Két leveses kanállal kis puszedliket formázunk, majd sütőpapírra rakjuk őket. Én betöltöttem a masszát  egy habzsákba és azzal nyomtam ki a kis puszedli formákat.
160-200 fokon 10-12 percig ajánlott sütni. Én 160 fokon sütöttem tíz percig, elég is volt.

Ha valakinek kedve van hozzá, vízgőz fölött olvasszon csokit és a puszedlik csúcsát mártsa bele.

Gyors, finom, egyszerű. Ideális Karácsonyra :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése