2011. december 9., péntek

Banános-csokidarabkás muffin

Ezt a banános - csokis muffint kb hat éve készítem már. Igazán nem nagy tudomány. Eddig mindig nagyobb, szilikon formában sütöttem őket, felnőttesebben, -nagyobbak voltak és nem volt rajtuk díszítés.
Mostanra viszont már torkos -Eszter igényeit is figyelembe kell venni, így vettem egy kisebb sütőformát és a muffinokat Eszter kicsit ki is díszítette Dr. Oetkeres díszítőcukorkával és csokival ( kb 80 centbe kerül egy dobozzal).

A recept:
1 nagyobb érett banán, 250 ml tej, 1 tojás, 60 gramm olvasztott margarin, 180 gramm liszt, egy zacskó sütőpor, 120 gramm cukor, 120 gramm tört csoki.






Pürésítsd a banánt, add hozzá a tejet, tojást, valamint az olvasztott margarint és´alaposan keverd össze.
A sütőporral elkevert  lisztet szitáld a banános masszához, majd add hozzá a cukrot, valamint a tört csokoládét, s gyengéden keverd össze.
A tésztát kanalazd a formák 3/4éig, majd süsd 190 fokos sütőben 20 percig.

Szilikonformába lehet rakni papírbetét nélkül is, a fémbe papírbetétekbe kanalazzuk a masszát.
Tűnhet hígnak is, de rendes állaga lesz mire elkészül.
A felnőtt változathoz csak keserű csokoládét adtam. Most viszont fele - fele arányban raktam bele tejcsokit és étcsokoládét is. Persze ha valakinek jobb csokija van, nyugodtan használja hozzá azt.
Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése