2012. január 1., vasárnap

2012

A Szilveszter éjjelt mindig nagy eufóriában vártam. Éjfélkor tényleg elhittem, hogy a következő évben lesz erőm változni vagy változtatni, teljesülnek az álmaim. Aztán eltelt 365 nap és az ember fia, lánya konstatálhatta, hogy  egy évvel öregebb lett és megint eltelt egy semmilyen év. De majd a következő!!!

Ez alkalommal először nem várok csodákat, nem fogadtam meg semmit sem. Egyedül arra fogok törekedni, hogy ami nekem természetes, azt is becsüljem  meg, mert másnak lehet annyi se jut.  És ami ma már természetes, az lehet holnap még újra álom.

Újra kell tudni becsülni egy finom falatot, egy szép pillanatot,  egy új ruhát ( nem csak egy napig ), egy jó filmet, a gyönyörű zenét.
 Elrontott minket  a full extra, az exclusive, az ulra all.  Pedig nem erről szól  az élet. Hiszen én is a legolcsóbb nyaralásunkra emlékszem vissza a legszívesebben.
Kellett a fenének akkor még a füstölt lazac, a wellness, az öt medencés szálloda!



 Most pedig  miről szólnak a napjaink? Korbácsozva hajtjuk magunkat egész évben, hogy némi luxust és önámítást vehessünk pár napra, becsapva ezzel saját magunkat is. Külsőségekre törekszünk és látszatot igyekszünk fenntartani. Megéri??? Hiszen elfelejtjük becsülni az egyszerű de értékes dolgokat.


Mit is remélek a 2012-es évtől???

Ha ebben az évben sikerül többre becsülnöm azt, ami megadatott, már csak boldogabb ember lehetek.
Boldog ÚJ ÉVET kívánok minden kedves ismerősömnek :-)

1 megjegyzés:

  1. Én pont az ellenkezője vagyok annak,aki hajtja magát a munkában hogy aztán egy kis luxushoz jusson. Arra akarok kilyukadni,hogy nekem nagyon nem az a pihenés,feltöltődés hogy fekszem valahol,vagy medencézgetek. Persze sokaknak ez a fontos és ezzel nincs is baj,ők igy pihenik ki a mindennapos fáradalmakat. De nekem mindennél többet ér egy séta a tóparton,dunaparton,erdőben,jó esetben patakparton,akár a minusz fokokban is :) Legnagyobb felüdülés pl.az ha elmegyünk havonta egy hétvégére a párom szüleihez,Kelet-Magyarországra,eger mellett egy pici falucska,nem tul gazdag emberek,sőt ...de a természetvilága fantasztikus. Ez mindig aktiv pihenés számunkra. Dombok,tavak,patakok mindenütt. Érzed a levegőben a nyugalmat,a boldogságot.Érzed hogy jó helyen vagy,látod a kislányod ahogy önfeledten "szaladgál" a réten. Igen ott még van rét is, tavasszal tele viragokkal. Csodás hely,letudnám élni ott az életem,de sajna a munkalehetőség siralmas. Pedig egy nyugodt családi élethez minden adott,csak épp a munka nem :(
    S valamilyen szinten biztosan a külsőségekre törekszünk,ki igy,ki ugy. De nem itélkezhetünk emiatt. Mig valakinek a külsőség a luxusban rejlik,abban találja boldogságát,nyugodalmát...másnak egy csodás napsütéses munkamentes nap a családdal esti szalonnasütés közepette :-)

    VálaszTörlés